Aydın Ergil'in Sayfaları

Merhaba

  • Kategoriler

  • Bu siteye kaydolduğunuzda her yeni yazı girişinde haberiniz olur.

    Diğer 6 takipçiye katılın

  • Takvim

    Eylül 2012
    P S Ç P C C P
    « Ağu   Eki »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930

Hüseyin Kıvanç

Posted by Aydın Ergil 06 Eylül 2012

Olamaz, daha geçen gün facebook’da yazıştık, çok değerli bir dostumdu, gözlerime inanamıyorum. Şu anda da facebook ekranımın sağ alt köşesinde onun resmi var. Çok çok üzüldüm, aydınlanmamızdan bir ışık daha eksildi.

Dostlarımın çoğunun tanıdğı, Cumhuriyet’te birçok haberi yayımlanan, yayıncı, aydın insan, çok değerli dostum Hüseyin Kıvanç‘ın yaşamını yitirdiği haberini biraz önce facebook’ta okudum, gözlerime inanamadım. Ben inanmasam da bu acı haberi dostlarıma iletiyorum. Hepimizin başı sağ olsun. Işıklar içinde yatsın.

Bir Cevap Yazın

 
